Manifestační výzva

2. týden

Vítám Tě u 2. týdne výzvy 🌟

Máš za sebou první týden! Můžeš na sebe být pyšná/ý, protože už týden děláš změny k pozitivní životní změně.

Měníš svoje myšlení, přesvědčení a posouváš svoje limity.

Každý den děláš kroky ke svému snu, a tak se nezapomeň pořádně pochválit a ocenit se! 🥳

Meditace 🧘‍♀️

Meditaci z prvního týdne si pouštěj 10 dní. Takže do čtvrtka 26.1.🙏

Věřím, že Ti zlepšuje každé ráno, naladí tě na nový den a hlavně má nespočet dalších benefitů na tvoje tělo i mysl. O benefitech meditace si tento týden povíme něco více 🙂 Aby Ti to dodalo ještě větší motivaci si ji každé ráno pustit! 

V pátek už přejdeme na 2. meditaci, se kterou opět budeš vstávat 10 dní. Najdeš ji pod tímto textem.

Tuhle meditaci si budeš od pátku pouštět dalších 10 dní. 🎧

TIP: Meditaci si dej vždy do sluchátek. Nejen, že budeš mít kvalitnější poslech a budeš se lépe soustředit, ale nebudou Tě rušit ani okolní vjemy. Vytvoříš si tak na chvíli svoji bublinu 🙂

Když klikneš na tlačítko stáhnout a poté na tři tečky vedle symbolu zvuku, můžeš si meditaci stáhnout v mp3 do svého počítače nebo telefonu.

Má podpora 💕

Už několik z vás využilo možnost napsat mi e-mail nebo zprávu na instagram a sdílet mi váš progres nebo otázku, která během výzvy mohla vyvstat.

Neboj se téhle možnosti využít i ty a na cokoliv se zeptat. Případně se pochlubit tím, jaké pokroky děláš. 🙂 

Ráda Ti budu podporou.

Odškrtávací plánek

V odškrtávacím plánku si každý den doporučuji odškrtnou svojí práci. Stejně jako minulý týden 🙂 Samozřejmě si si plánek uprav, jak budeš potřebovat a klidně si zapisuj i další faktory.

V políčku „Myšlenky k záměru“ a „Stop negativní myšlenky“  doporučuju použít místo fajifky (✓) barvičky. Zelená – dařilo se mi daný den hlídat negativní myšlenky, oranžová – dařilo se mi to průměrně, červená – dnes se mi tolik nedařilo.

 

Shrnutí

  • Každý den si udělej 2x (3x) vizualizační techniku a nezapomeň po ní vždy udělat JEDEN MALÝ KROK DOPŘEDU ke svému snu. (Ať už si budeš zjišťovat informace, zapisovat poznámky, plánovat,  tvořit, cokoliv, co Tě posune v před 🙂
  • Každý den ranní meditaci
  • Odškrtávání v týdenním plánku
  • Dodržování denního plánu o 7 bodech (z úvodní lekce)

během týdne sem budou přibývat denní tipy, rady, video lekce a speciální meditace.

Takže se sem nezapomeň občas podívat a načerpat novou inspiraci 🙂

Tento týden tě navíc čeká delší hloubková meditace a další super tipy ode mě. 🥳

Týdenní inspirace a tipy

1. Tip 

Právě vyšla nová epizoda podcastu o SVOBODĚ v oblasti podnikání, financí, cestování a obecně v životě, takže jestli sis ji ještě neposlechl/a, můžeš si ji pustit například při úklidu nebo jiných činnostech a načerpat novou inspiraci 🙂

Odkaz na Spotify: 

2. Tip

Nástěnka vizí na Pinterestu🌴 

K podpoření svého záměru si můžeš vytvořit nástěnku vizí v aplikaci Pinterest. Je to aplikace, kde najdeš obrázky prakticky všeho možného a můžeš si tam vytvořit svá alba. Pro název svého alba použij svůj záměr a přidávej si tam fotky, které znázorňují tvůj sen. 

Neboj se být kreativní a hledat obrázky, které se ti budou opravdu líbit a budeš mít radost, když se na ně podíváš.☀

Je to skvělá zábava a můžeš hledáním obrázků nahradit skrolování na sociálních sítích. Například, když budeš čekat ve frontě v obchodě nebo pojedeš z práce domů autobusem. 🙂

1. Takhle může vypadat Tvá nástěnka vizí

2. Pro větší přehlednost si ji můžeš roztřídit do poznámek

3. Jak mohou tvoje poznámky vypadat

4. Když jednotlivou poznámku rozklikneš